.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، تقابل دولت مردان آمریکا با اسلام است
هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، تقابل دولت مردان آمریکا با اسلام است

نماینده مردم ساری اقدامات توهین آمیز به قرآن ، که در برخی از ایالتهای آمریکا صورت گرفته را اقدام گستاخانه و تقابل دولت مردان آمریکا با اسلام و مسلمانان دانست.

به گزارش شمال نیوز، سید رمضان شجاعی با بیان اینکه سوزاندن قرآن کریم با روح صلح طلبی ادیان الهی در تضاد آشکار است تصریح کرد: یکی از اهداف مهم رسالت پیامبران الهی ایجاد صلح و دوستی میان اقوام و ادیان مختلف و تقویت پیوند میان فرهنگهای مختلف است.

وی در ادامه با جاهل خواندن سردمداران دولتهای آمریکا ، انگلیس و آلمان اقدام اخیر توهین به قرآن کریم و تقدیر از کاریکاتوریست پیامبر اعظم را باتلاق جدید سیاستهای احمقانه مسئولان این کشورها عنوان کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اقدامات زنجیره ای در برخی کشورهای غربی در توهین به مسلمانان را نژاد پرستانه و به دور از تمدن و فرهنگ بیان کرد و گفت: این رفتار نیز توهم رئیس جمهور آمریکا و لابی صهیونیستی در کاهش فشار وجدان‌های بیدار دنیا بر رژیم جعلی و نژاد پرست صهیونیست است.

شجاعی از خیزش جدید ملتهای مسلمان و کانونهای بیداری مردم در دنیای غرب خبر داد و خطاب به دولتهای تندرو و تفرقه افکن غربی گفت: قرآن سوزی و نادیده گرفتن مقدس ترین کتاب مسلمانان ، دنیای غرب را به سمت پرتگاه و نابودی می کشاند.

وی تصریح کرد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از چند دهه گذشته اضمحلال ایالات متحده آمریکا را خبر دادند که حمایت از اقدامات اخیر گروه های کوچک مسیحیان افراطی و صهیونیستها در سالروز واقعه 11سپتامبر آمریکا نشانه برجسته ضعف و فروپاشی این دولت است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه قرآن سوزی و قدردانی از کاریکاتوریست پیامبر اعظم اسلام حرکتی جدید در تداوم طرحهای پیشین لابی صهیونیستی در سرپوش گذاشتن و انحراف افکار عمومی دنیا از جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان است از مسئولان برخی دولتهای غربی مدافع این رژیم خواست از خشم و غیرت مسلمانان بترسند و از حمایت اسرائیل و جنایات خود در کشورهای اسلامی دست بردارند.

شجاعی تصریح کرد: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با تبعیت از موضع گیریهای هوشمندانه رهبر انقلاب در تمامی وقایع و رخدادهای داخلی و خارجی ، دوشادوش ملت حمایت خود را از مسلمانان سایر نقاط جهان و مقدسات اسلامی اعلام می دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.